linneamagdalena.blogg.se

Foto, inredning och vardag.

Jobbilijobb

Kategori: Allmänt

Igår på jobbet städade, dukade o gjorde vi i ordning för bröllopsfest ( svensk/ryskt) som skulle hållas på Kröngården. Kan tala om att det fanns något att göra exakt hela dagen. Tur jag han få i mig två mackor där på förmiddagen annars han jag inte äta något mer förrens jag kom hem.

    Slutade en timma senare än planerat då jag fick vänta på min skjuts, men som sagt det fanns att göra så rastlös blev jag inte. Jag slutade vid fem så jag var aldrig med o jobbade när själva bröllopsfesten startade, men hoppas det gick bra för mina jobbarkompisar där ute under kvällen och att brudparet fick en lyckad dag.
   Strax är det dags att bege sig iväg för ännu en dag på jobbet. Kan gissa på att det kommer finnas en del att göra idag också med att städa och diska upp efter gårdagens festande.

Tänkte bara uppdatera lite snabbt här innan jobbet, det var ju ett tag sen (nu igen). 

/Magda.

Mobilbilder från igår.

/Magda.

Kommentera inlägget här: