linneamagdalena.blogg.se

Foto, inredning och vardag.

Regnig dag

Kategori: Allmänt

Igår regnade det hela dagen, så tråkigt sommarväder (o idag är det inte speciellt mycket bättre).

    På förmiddagen var jag på stan och fikade på Bakfickan tillsammans med Sabina och hennes två små grabbar och efteråt gick vi en runda inne på bokhandeln och kikade lite. Så mysig förmiddag.
    När jag kom hem igen tog jag det mest lugn innan det var dags att jobba mellan 15-19 ute vid Krön.
    Eftersom det regnade o var grått hela dag plus att det var rally inne i stan så var det väldigt lugnt ute på jobbet. Men sånna dagar behövs ibland de med så man hinner med allt sånt där småfix som också behövs göras då och då. 
   Efter jobbet blev jag upphämtad av pappa som körde hem mig. Kvällen var lugn då jag är ensam hemma. Jag kollade lite olika på youtube o sedan kollade jag på film resten av kvällen. 
    David är iväg i Jönköping med sina kompisar men han skrev att han kommer hem redan idag, jag trodde han skulle vara kvar tills i morgon (söndag), men sååå skönt att han kommer hem idag så hinner vi umgås lite under helgen med.
    Idag har jag inte gjort speciellt mycket här hemma än så länge men klockan är ju inte så mycket än, var o handlade lite mat o sånt förut iallafall. Lär bli en lugn dag och vänta på att David ska komma hem så får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Bilder från igår.



/Magda.

Kommentera inlägget här: